28 Juli 2007

More photos




After having been pulled across the field in my paraglider today, I had to accept that it was even too blown out for a bit of groundhandling. The perfect wind though to take some portrait photos in the surrounding of the old Munich airport in some of my favourite Adidas outfits.
Then I broke down my hangglider and folded it into the box, it is ready to be taken to Texas for the worlds now. It only took me about 15 minutes to pack it all up, a record time! I hope the set up in Big Spring wont take much longer. I will leave next week and fly to Houston, visit Yulia, Robin and the Hamilton kids and then drive up to Big Spring with Robin. He is the top ranked British pilot and had even flown some world records in Texas, so I hope to get some good advice on the flying during the drive up.

Nachdem ich heute mit meinem Gleitschirm über die Wiese gezerrt wurde, mußte ich einsehen, daß es selbst für Bodenhandling zu windig ist. Perfekter Wind aber für Portraitfotos! Auf dem alten Riemgelände gab es gute Plätze, wo ich mit einigen meiner Lieblings-Adidas-Outfits herumspringen konnte.
Hinterher hab ich in 15 Minuten Rekordzeit meinen Drachen kurzgepackt und in der Kiste verstaut. Er fliegt nächste Woche mit Regina nach Las Vegas, von dort fährt das Team nach Big Spring zur WM. Ich muß noch arbeiten, fliege aber einen Tag später nach Houston. Ich freue mich schon auf Robin Hamilton und seine Familie. Letztes Mal haben mich die 5 und 3jährigen Jungs den halben Tag durch den Pool gejagt ;) Mit Robin werde ich dann von Houston nach Big Spring fahren und hoffe, auf dieser Tour einiges über die Gegend zu erfahren. Robin ist der beste britische, wohnt in Texas und hat dort schon einige Weltrekorde geflogen.

Keine Kommentare: