14 Juni 2007

Serious Training

Auch unterwegs wie jetzt gerade auf meinem Arbeitsflug nach Miami trainiere ich, um für die großen Bewerbe fit zu sein. Ecki, unser Team-Doc, empfahl mir eine Stunde joggen, sooft es geht. Geht wunderbar morgens um halb sieben am Strand von South Beach! Danach habe ich mir eine Runde Muschelschubsen und ein Bad gegönnt. Angenehm warm das Wasser hier, im Vergleich zum winterlichen brasilianischen Eis-Pool letzte Woche.

To be fit for the upcoming comps, I train whenever I find the time, like right now on my work trip to Miami. Our team doc Ecki told me to run for 1 hour as often as possible, at least three times a week. It´s easy to be motivated for that at half past six in the morning at South Beach! After the training, I collected some shells and had a bath in the very warm water, much warmer than last week in the freezing cold pool in Sao Paulo, where it´s winter now.

Keine Kommentare: